loading...
اشک های دل بی تابم
محمد رضا فلا حت پیشه بازدید : 8 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

سلام به داداش و اجی های گلم
ارزش نگاه پاکت رو برای لحظه ای داره که به ما بسپری
ممنونم که داری ما رو به فیض نگاهت می رسونی
خوشحالم از این که لحظاتی در کنار شما دوستان و خانواده ی گلم هستم و می تونم کسب علم و تجربه کنم و به همین خاطر از شما و از خداوند ممنونم
خوشحالم که لحظاتی خدا منو با شما آشنا کرد
شما که تا اینجای کار رو مطالعه کردید همین طور که دارید بقیه ی داستان رو می خونید برام دعا کنید به عشقم برسم
یه اطلاعات کوچیکی در مورد زندگیم بهتون میدم:
سیگار نمی کشم
با خانواده ام رابطه ی خوبی ندارم
دوستای صمیمی زیادی دارم و یه حالتی که دارم همه ی دوستانم منو مث داداششون می دونن اما خودم به خاطر مشکلات و تجربه هام خیلی دیر اعتماد می کنم
دو بار پام شکسته و این تجربه ای شد تا بفهمم دنیا ارزش قدم های ما رو نداره و ساده از دنیا بگذرم
همیشه خداوند رو شکر میکنم و سعی میکنم از لحظات عمرم لذت ببرم پس بیاید شما هم دقایقی با من خنده رو تجربه کنید
عاشق یه دختره ام که بم اجازه نداد باهاش حرف بزنم فقط گفت اگه مردونه عاشقمی بیا دنبالم منم قول دادم یه روزی برم دنبالش
محصلم اما سر کار هم میرفتم
توی حزب خاصی نبودم
از هر فردی که منو زیر سوال ببره گله مندم اما اگه ازم مشکلی یا گله ای داره بهم بگه زیرابم رو نزنه
بقیه بهم میگن : تیپ خوبی داری ، مهربونی ، حرمت ها رو حفظ میکنی ، مسممی ، با اخلاقی ، گاهی بی اعصاب ، اصولا کاری و مقتدر ، می شه بهت تکیه کرد ، راز نگه دار ، همیشه شاد ، کله شق ، یه دنده ، تقریبا کینه ای ...... اینا رو بخدا من نمی گم اونا میگن سعی کردم یه مرد ایده ال باشم و خدا کنه بتونم یه مرد و یه همسر ایده ال باشم در ضمن ترانه هم میگم
از امید صبری خوشم میاد و کلا از هر هنرمندی که روی پای خودش ایستاده باشه خوشم میاد به همه نظرات توجه میکنم و سعی میکنم به کسی توهین نکنم
اصولا با همه رابطه ی خوبی دارم و خیلی همه رو دوست دارم و همین طور تو عزیز رو که به من تا الان فرصت حرف دادی
ممنونم که از کوچ های لبریز از بغصم بی ترانه قدم سپردید
یا حق ..........!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برچسب ها خودم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    متولد کدوم ماهی گلم؟؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 768
  • کدهای اختصاصی